همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۲۲۲ طرح اشتغالزای کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و ۸۵ طرح عمران روستایی بخش مرکزی با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان در شهرستان سلسله بهره‌بردای شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) الشتر روز شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: اساس فعالیت این نهاد بر توانمندسازی مددجویان بوده که با پرداخت تسهیلات، ارائه امکانات و سایر خدمات محقق شده است.

ایرج امیری با بیان اینکه ماموریت نهاد کمیته امداد از بخش حمایتی صرف گذشته است، افزود: امروزه توقف در کمیته امداد به واسطه منابع و امکاناتی که در اختیار مددجویان تحت حمایت‌ گذاشته می شود خیلی کوتاه شده و توانمندسازی سرعت گرفته است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۲۶۴ مددجوی کمیته امداد با بهره برداری از طرح ها، ادامه داد: برای این طرح ها در مجموع هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده و با توجه به سیاست های کمیته امداد و منابع اعتباری محدود، می توان گفت خط سیر اشتغال در کمیته امداد اثرگذار و منحصر بفرد است‌.

احسان حسنوند رییس بهزیستی سلسله نیز با اشاره به اینکه امسال ۹۰ طرح اشتغالزا با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرستان اجرا شده است، افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال حدود ۱۸۰ نفر فراهم شده است و ۹۰ طرح دیگر تا پایان سال اجرا می شود.

امروز همچنین ۸۵ طرح عمران روستایی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان سلسله به بهره برداری رسید که به گفته مجتبی نظرپوری بخشدار مرکزی سلسله برای این طرح ها حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

b_300_0_16777215_00_images_zxvb.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید