۲ طرح تعاونی پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای و بره ۵۰۰ راسی با اعتبار ۲ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان سلسله بهره‌برداری شد.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: طرح تعاونی پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع ایجاد شده که مبلغ یک میلیارد تومان برای آن صرف شده است.

علی علیزاده افزود: از این میزان، ۵۰۰ میلیون تومان سهم آورده متقاضی و ۵۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات دریافتی از محل تسهیلات بنگاه های زودبازده بوده است.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح تعاونی پرورش بره ۵۰۰ راسی ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده که از مجموع یک میلیارد تومان سرمایه گذاری آن، ۵۰۰ میلیون تومان سهم آورده متقاضی است و مابقی نیز از محل تسهیلات اشتغال روستاییان و عشایر تامین شد.

علیزاده بیان کرد: تعداد اعضای تعاونی این طرح ها هرکدام هفت نفر است و طرح پرورش مرغ گوشتی پنج فرصت شغلی مستقیم و سه فرصت غیرمستقیم ایجاد کرده و طرح پرورش بره نیز برای پنج نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته است.

در آیین بهره برداری از این طرح ها مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان سلسله حضور داشتند.

b_300_0_16777215_00_images_fvbhyug.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید