فرماندار سلسله گفت: مواردی از نابسامانی در توزیع آرد و نان برای شهروندان این شهرستان مشاهده شده است که باید با همکاری نانوایان و اجرای سیاست‌های ابلاغی توسط آنها برطرف شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه شورای آرد و نان شهرستان اظهار داشت: باوجود گشت و بازرسی های مستمر از نانوایی های سطح شهر، هنوز مشکلاتی در عرضه آرد و توزیع نان وجود دارد که باید آنها را از میان برداشت.

وی با تاکید بر اینکه در رفع مشکلات و کوتاهی های موجود در این بخش با احدی تعارف نداریم افزود: نانوایی‌هایی که به صورت خصوصی فعالیت دارند و نانوایی های دولتی که سهیمه آرد دریافت می کنند باید تابع چارچوب های ابلاغی ساعات کار و تعطیلی های هفتگی باشند.

مهدوی کیا با انتقاد از فعالیت سلیقه ای برخی نانوایی ها ادامه داد: نباید تعطیلی نانوایی های یک محدوده همزمان باشد چراکه در اینصورت مردم برای تامین نان مورد نیاز خود با مشکل مواجه می شوند و چنانچه نانوایی های متخلف به اخطارها توجهی نکنند به دادستانی معرفی خواهند شد.

وی بر لزوم نظارت بر نحوه کار نانوایی های روستایی تاکید کرد و اظهار داشت: ۲۰۴ تن آرد در شهرستان کشف شده است که باید با نظارت بخشداران میان اهالی مناطق محروم قلایی و بستام توزیع شود.

فرماندار سلسله گفت: باید تلاش همه متولیان نان و نانوایی‌ها عرضه نان با کیفیت، بهداشتی، سالم و افزایش رضایتمندی مردم باشد.

 

b_300_0_16777215_00_images_rerererer.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید