هنرستان اتومکانیک شهرستان سلسله به نمایندگی  از ۴۰ کلاس درس لرستان با حضور امام جمعه معزز الشتر، فرماندار، نماینده سلسله و دلفان در مجلس، معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس کل کشور، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش سلسله و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی بهره برداری و افتتاح شد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، در این آیین فرماندار سلسله ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و عرض خیرمقدم به حاضران، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، آموزش و پرورش را هردو با هم مدنظر قرار داده است.
مرتضی مهدوی کیا افزود: هم آموزش های علمی و هم پرورش دانش آموزان برای رسیدن به ارزشهای والای انسانی در راستای چارچوب های اعتقادی و مذهبی ضروری هستند.
وی احداث این هنرستان را برای آموزش های کاربردی به دانش آموزان بسیار ضروری دانست و بیان کرد: بایستی به سمتی حرکت کنیم که دانش آموزان توانایی خدمت به خود و مردم را داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر مدارس و تدریس به روش غیرحضوری، افزود: امیدواریم با تداوم امر واکسیناسیون دانش آموزان، هرچه سریعتر شرایط آموزش های حضوری برای دانش آموزان فراهم گردد.
وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد فضاهای آموزشی شهرستان نیاز به بازسازی دارند، افزود: طی یکسال گذشته ۲۱ کلاس درس به ظرفیت فضاهای آموزشی شهرستان افزوده شده است.
فرماندار سلسله با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد مدیریت کرونای شهرستان، گفت: خوشبختانه علیرغم اینکه بیشترین همه گیری را در شهرستان داشتیم اما شاهد کمترین مرگ و میر بودیم که نقش مهم دکتر ابراهیمی #نماینده_سلسله_و_دلفان در تجهیز بیمارستان شهرستان به امکانات مورد نیاز بیماران بسیار مهم و اساسی بود.
به گفته رییس آموزش و پرورش سلسله برای احداث این هنرستان بیش از هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده که بخش مهمی از آن با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و کمک های خیرین مدرسه ساز فراهم شده است.
این هنرستان دارای ۱۲ کلاس آموزشی، کارگاه و زمین چمن مصنوعی فوتبال است و در زمینی به مساحت هفت هزار و ۱۰۰ متر مربع احداث شده است.
 
b_300_0_16777215_00_images_rrrrrrrrrr.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید