معاون سیاسی فرمانداری سلسله گفت: از ۳۴ واحد قصابی فعال در شهر الشتر ۲۷ واحد دارای مجوز و ۷ واحد فاقد مجوز می باشند.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، در جلسه ساماندهی قیمت گوشت قرمز در شهرستان که با حضور ادارات صمت، اصناف، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، دامپزشکی، نماینده شبکه بهداشت، شهرداری و جهادکشاورزی، دفتر سیاسی، حراست و بازرسی فرمانداری و به ریاست آقای روح الله زمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شد، در خصوص قیمت گوشت قرمز تصمیم گیری شد. 
 
زمانیان با بیان اینکه حسب دستور و تاکید آقای مهدوی کیا فرماندار محترم شهرستان و پیگیری اعضای محترم شورای تامین در خصوص ساماندهی صنوف شهرستان، به موضوع صنف قصابان و قیمت گذاری نامناسب گوشت قرمز در شهرستان ورود کرده ایم.
 
معاون سیاسی فرماندار ادامه داد: با توجه به بالاتر بودن قیمت گوشت قرمز شهرستان نسبت به شهرستان های همجوار و در جهت ساماندهی این موضوع که نارضایتی مردم را به دنبال داشته و حسب تاکید فرماندار محترم، تیمی متشکل از ادارات مذکور تشکیل و کلیه فرایند خرید، ذبح، حمل، سود قصابان، هزینه های نگهداری و کشتارگاه و ...چند نمونه دام (گوساله و گوسفند)انجام که نهایتا قیمت های زیر به صورت کارشناسی و تمام شده با سه درجه قرمز برای دام جوان، سفید برای دام میانسال و زرد برای دام پیر جهت عرضه به بازار حاصل شد.
 
گوشت گوساله
 
- لیبل قرمز ۱۱۷ هزار تومان
-لیبل سفید ۱۰۰ هزار تومان
-لیبل زرد ۹۰ هزار تومان
 
گوشت گوسفند
 
- لیبل قرمز بدون استخوان ۱۱۰هزار تومان و با استخوان ۹۹هزار تومان
 
- لیبل سفید بدون استخوان ۹۹ هزار تومان با استخوان ۸۹ هزار تومان
 
- لیبل زرد بدون استخوان ۸۹ هزار تومان با استخوان ۷۹ هزارتومان
 
زمانیان ادامه داد: ۳۴ واحد قصابی در شهر الشتر فعالیت دارند که از این تعداد ۷ واحد فاقد مجوز هستند و باید از طریق اداره صمت تعیین تکلیف شوند. 
وی در پایان با تقدیر از اعضای محترم شورای تامین به خاطر پیگیری این موضوع گفت: موفقیت هر تصمیمی در گرو همکاری و همراهی مردم است و مردم موارد تخلفات را به اداره صمت و فرمانداری گزارش دهند.
 
زمانیان تاکید کرد: همه واحدهای قصابی ملزم به نصب قیمت در مغازه خود هستند و جهت نظارت بر قیمت های کارشناسی شده مذکور تیمی تشکیل و به صورت روزانه بر این بازار نظارت و بازرسی خواهند کرد و در صورت تخلف، با هماهنگی های صورت گرفته اقدام قانونی که شامل اخطار، پلمپ و نصب بنر می باشد انجام خواهد شد.
 
b_300_0_16777215_00_images_10.png

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید