همزمان با هفته معمولان، طی آیینی در شهرستان سلسله، تعداد ۶۰ دستگاه ویلچر به همراه ۶۰ بسته کمک معیشتی توسط بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و معلولان نیازمند اهدا شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله در آیین اهدای ۶۰ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی و معلولان نیازمند که در سالن نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله برگزار شد، با بیان اینکه هر دولتی برای اینکه به رشد و توسعه دست یابد باید توانایی های استخراجی و توزیعی خود را تقویت نماید، اظهار داشت: این به این معناست که دولت باید بتواند تمامی ظرفیت ها، افکار و پتانسیل های مملکت را چه در بخش منابع انسانی و منابع مادی و ملی برای رشد و توسعه استخراج و امکانات و منابع را به صورت عادلانه بین همه آحاد جامعه توزیع نماید. 
 
روح الله زمانیان با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی این دو توانایی به نحو مناسب در کشور رشد کرده به گونه ای که امکانات زیرساختی، برق، تلفن، راه و جاده، آب شرب و... مناسبی حتی در دورافتاده ترین روستاها و مناطق کشور وجود دارد، عنوان کرد: معلولین عزیز ما دارای پتانسیل فراونی در جهت کمک به توسعه هستند و علی رغم اقدامات بسیار خوبی که در این خصوص صورت گرفته هنوز زیرساخت های مورد نیاز جامعه معلولین در کشور و به تبع آن استان و شهرستان سلسله به حد مطلوب و استاندارد نرسیده که اداره بهزیستی باید تلاش های بیشتری را در این زمینه داشته باشد.
 
زمانیان با تاکید بر لزوم تقویت بهزیستی، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که خدمت به معلولان فقط وظیفه بهزیستی نیست و همه مردم و موسسات و نهادهای انقلابی در این خصوص وظیفه دارند و امروز شاهد حضور موسسات و سازمان های مردم نهاد، بسیج و سپاه و سازمان هایی همچون خیریه آبشار عاطفه ها هستیم که در چند سال اخیر توانسته اند اقدامات مناسبی را صورت دهند.
 
وی با بیان اینکه معلولین بخش مهمی از جامعه را تشکیل می دهند که توانسته اند فعل توانستن را به خوبی صرف کنند، افزود: وظیفه همه ماست که شرایط حضور این عزیزان را در سطح جامعه فراهم نماییم تا شاهد بروز و شکوفایی استعداد این قشر در جامعه باشیم.
زمانیان در پایان افزود: یکی از جوانان معلول الشتری توانست مقام نایب قهرمانی مسابقات پارالمپیک را کسب کند که این نشان می دهد معلولان اگر بخواهند می توانند در تمامی زمینه ها افتخارآفرینی کنند که البته در این مسیر نیازمند توجه و حمایت های ویژه مسئولین هستند.
 
b_300_0_16777215_00_images_nhygfvbnjj.jpg
 
 
 
no_photo.png
پاسخبازارسال

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید