سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امید مردم به دولت انقلابی سیزدهم است بنابراین دولت جدید تلاش می کند در مسایل داخلی و خارجی پاسخگوی نیاز آنان باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای بهرام ستاری در آیین تکریم و معارفه فرماندار سلسله در سالن همایش الغدیر فرمانداری اظهار داشت: باید با استفاده از فرصت خدمت رسانی که دولت سیزدهم فراهم کرده است، ضمن خدمت شایسته به مردم، پاسدار ارزش های انقلاب باشیم.

وی با اشاره به استفاده دولت از چهره های جوان انقلابی افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از دو بال جمهوریت و اسلامیت بوده و این اسلامیت در ذات همه ما نهادینه شده است.

ستاری عنوان کرد: در گردش نخبگان آنچه که مصلحت نظام و مردم بوده نه مصلحت فرد یا گروه خاصی محقق شده است.

وی با بیان اینکه مردم بیش از چهار دهه در عرصه های مختلف پا به پای انقلاب بوده اند، ادامه داد: شایسته نیست که این ملت صبور بیش از این در تنگنا باشد، دولت سیزدهم نیز با شعار " انقلابی و جهادی" روی کار آمده است و باید نگاهمان به آینده نظام و خدمتگزاری به مردم باشد.

امام جمعه الشتر نیز با اشاره به عهدنامه مالک اشتر، اظهار داشت: در این عهدنامه انصاف و عدالت به عنوان ۲ صفت کلیدی برای هر مسئولی عنوان شده است.

حجت الاسلام مراد امیدی افزود: امروز به مسئول با انصاف و عادل نیاز داریم و باید خشنودی مردم را در نظر بگیریم بنابراین فرماندار جدید باید مسائل و مشکلات شهرستان را اولویت بندی کند و تکمیل جاده الشتر- فیروزآباد در اولویت اول قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت گرانی و انتقاد از عدم نظارت بر بازار، بیان کرد: نظارت اساسی بر بازار شهرستان برای جلوگیری از گرانفروشی ضروری است.

وی با اشاره به شعار دولت سیزدهم گفت: باید از تمام ظرفیت های شهرستان و نیروهای بومی برای تحقق این شعار استفاده شود و محدود به گروه خاصی نشود.

به گزارش ایرنا، در این آیین مسلم مرادی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سلسله معرفی و از خدمات مرتضی مهدوی کیا فرماندار پیشین قدردانی شد.

مسلم مرادی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بومی شهرستان سلسله است.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_yuyuyuyuyu.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید