یک واحد تعاونی پرواربندی ۱۰۰ راسی گوساله با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان سلسله بهره‌برداری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، سرپرست فرمانداری سلسله در آیین بهره برداری از این طرح، اظهار داشت: با توجه به اینکه دامپروری و کشاورزی مهمترین ظرفیت های شهرستان سلسله هستند، انتظار می رود که طرح های اشتغالزا در حوزه های مربوطه ایجاد شود.

"مسلم مرادی" افزود: طرح اشتغال پایدار روستایی کمک بسیاری به توسعه صنعت کشاورزی و زیرمجموعه های مربوط به آن در شهرستان داشته و با توجه به آب و هوای مناسب، خاک حاصلخیز و ظرفیت دامی شهرستان انتظار می رود که حمایت از اجرای این طرح ها سال آینده در شهرستان بیشتر شود.

ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه اقتصاد مردم شهرستان سلسله مبتنی بر کشاورزی و دامداری است، اظهار داشت: متاسفانه بانک های عامل در زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزا همکاری خوبی با مردم ندارند و مانع ایجاد اشتغالی پایدار برای مردم می شوند که می طلبد همکاری خود را در این زمینه بیشتر نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با بیان اینکه از سال ۹۸ تاکنون ۱۰۵ طرح اشتغال پایدار روستایی در شهرستان سلسله ایجاد شده است، اظهار داشت: برای این طرح ها در مجموع ۴۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با بهره برداری از آنها برای ۷۳۶ نفر ایجاد اشتغال صورت گرفته است.

علی آشتاب افزود: برای این طرح تعاونی پرواربندی ۱۰۰ راسی گوساله مبلغ یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده و ۱۷۲ میلیون تومان نیز سهم آورده متقاضی بوده است.

b_300_0_16777215_00_images_eeewewewe.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید