امام جمعه الشتر گفت: روحیه ایثار و شهادت در جامعه ضعیف شده و باید با اجرای برنامه های بلندمدت اثرگذار و منسجم تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، حجت الاسلام مراد امیدی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سالن جلسات فرمانداری سلسله با بیان اینکه شهدا اگر ماندگار شدند برای رضای خدا رفتند، اظهار داشت: نارضایتی امروز مردم از ما به خاطر نیت های غیرخدایی است.

وی افزود: اگر در انجام کارهایمان نیت ها خدایی باشد و خدا و آخرت را بر امور دنیا ترجیح دهیم مردم هم به ما اعتماد می کنند.

فرماندار سلسله نیز ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث و اعیاد پیش رو، با تاکید بر اینکه شان شهدا را باید رعایت کرد، افزود: مهمترین کاری که در هفته ایثار و شهادت برای شهدا می توانیم انجام دهیم این است که مشکلات خانواده شهدا را حل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری نمایشگاه کتاب در حوزه شهید و شهادت، عنوان کرد: امروز نیاز داریم که شاعران به میدان بیایند و شب شعرهایی با محور شهید و شهادت در شهرستان برگزار شود.

فرماندار سلسله با اشاره به روز درختکاری، گفت: برای روز درختکاری ۲۹۹ نهال به یاد شهدای شهرستان کاشته می شود و انتظار می رود که مراقبت های پس از کاشت با جدیت دنبال شود.

وی، افزود: باید همه تلاش کنیم که کارهایمان با نیت نتیجه دادن باشد و همواره رضای خدا و مردم را در انجام مسئولیت هایمان مدنظر داشته باشیم.

در این جلسه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارشی از  برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته ایثار و شهادت را که بنا است با همکاری ادارات شهرستان برگزار شوند قرائت کرد.

 

b_300_0_16777215_00_images_gfgffffggff.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید