جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلسله با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و سایر اعضای عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. 

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، در این جلسه حجت الاسلام امیدی امام جمعه شهرستان با تاکید بر اینکه همه ما باید در قبال فرهنگ عمومی احساس مسئولیت کنیم، افزود: همه اعضای عضو شورای فرهنگ عمومی باید فعال باشند و مسائل مهم و آسیب های موجود در شهرستان را شناسایی و در جلسات شورا مطرح کنند تا با بررسی و ارائه راهکارهای مناسب، خروجی اثربخشی از جلسات را شاهد باشیم. 
 
مسلم مرادی فرماندار سلسله نیز با اشاره به کلیدواژه های مطرح شده در ۴۰ سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری درخصوص فرهنگ، گفت: بسیاری از مسائل و آسیب های موجود در جامعه ریشه در فرهنگ دارد و چنانچه فرهنگ اصلاح شود سایر بخش ها نیز خودبخود اصلاح می گردد.
وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی مهمترین کارگروه شهرستان است، ادامه داد: اگر فرهنگ در حوزه های مختلف درست شود سطح مشکلات در حوزه های مختلف کاهش می یابد. 
 
مرادی با تاکید بر لزوم تهیه نقشه راه فرهنگی برای شهرستان، گفت: باید در یک بازه زمانی بلندمدت طبق این نقشه راه حرکت کنیم تا مسائل فرهنگی شهرستان بهبود و سطح آسیبها نیز کاهش یابند. 
 
سیداحمد موسوی رئیس دادگستری شهرستان نیز با تاکید بر لزوم نامگذاری خیابان ها، کوچه ها و میادین شهرستان به نام متبرک شهدا، گفت: تا زمانی که فرهنگ عمومی اصلاح نشود نمی توانیم امیدوار به کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی باشیم.
وی افزود: در جلسات شورای فرهنگ عمومی باید آسیب های موجود در شهرستان طرح شوند تا با بررسی و ارائه راهکارهای مناسب، آسیبها را به حداقل کاهش دهیم و در این راستا نیازمند همکاری و تعامل سازنده کلیه اعضای عضو شورای فرهنگ عمومی هستیم.
 
b_300_0_16777215_00_images_erererreerrrrrrrr.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید