مسلم مرادی فرماندار سلسله در جلسه شورای مسکن شهرستان با بیان اینکه موضوع مسکن یکی از دغدغه های مهم خانوارها است، اظهار داشت: باتوجه به فرصت مناسبی که برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد توسط دولت فراهم شده است باید دستگاه های اجرایی شهرستان نیز نهایت همکاری را در راستای اجرایی کردن این طرح داشته باشند. 
 
وی با اشاره به اینکه کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان باید لیست زمین های مازاد خود را برای مسکن ملی به اداره راه و شهرسازی اعلام نمایند، افزود: هیچگونه تعللی در اینخصوص از سوی دستگاه ها پذیرفته نیست. 
 
مرادی با اشاره به بخش فیروزآباد، گفت: باید سهم مردم فیروزآباد نیز در اجرای این طرح مشخص شود و راهکاری مناسب برای استفاده مردم فیروزآباد از این طرح و رفع مشکل آنها اندیشیده شود. 
 
وی افزود: در اجرایی کردن این طرح نیازمند حرکتی جدی هستیم و امیدواریم که هرچه سریعتر مشکلات پیش روی طرح در شهرستان برطرف شوند چرا که با توجه به تامین ۶ هکتار زمین، می توانیم جزو اولین شهرستان هایی باشیم که کلنگ اجرای مسکن ملی در آن به زمین زده خواهد شد.
 
هشت هزار و ۴۰۰ نفر در سلسله متقاضی مسکن ملی شدند 
 
رئیس اداره راه و شهرسازی سلسله گفت:  از آغاز ثبت نام در طرح مسکن ملی تاکنون، هشت هزار و ۴۰۰ نفر متقاضی شدند که تعداد یکهزار و ۴۷۰ نفر از آنها تایید نهایی شدند. 
 
پرویز دانیالی رئیس اداره راه و شهرسازی سلسله در جلسه شورای مسکن شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: از کل متقاضیان مسکن ملی شهرستان حدود ۸۰۰ نفر نیز تایید اولیه شده اند. 
 
وی با اشاره به متقاضیان خودمالک در این طرح، افزود: این متقاضیان از سوی اداره راه و شهرسازی به بانک معرفی می شوند و به لحاظ ثبت نام محدودیت زمانی ندارند و تنها باید سند مالکیت و پروانه ساختمانی دارای تاریخ اعتبار و ثبت نام سامانه جهت کد پروژه را داشته باشند تا به بانک معرفی شوند. 
 
دانیالی با اشاره به تامین ۶۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع زمین در منطقه خرگوشناب، جنب سایت مسکن مهر شهرستان، افزود: در اینخصوص منتظر استعلام اداره امور آب شهرستان هستیم تا کلنگ احداث مسکن ملی در شهرستان به زمین زده شود.
 
 
b_300_0_16777215_00_images_weweeeeeeeee.jpg
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید