مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: ۱۷۰ میلیارد تومان پارسال در قالب سهم تسهیلات تبصره ۱۸ استان جذب شد که این رقم برای سال جاری پنج برابر افزایش یافته است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای حسین بیرانوند در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری سلسله افزود: شناسایی اولویت و ظرفیت های این شهرستان در حوزه های صنعت، کشاورزی و خدمات برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ ضروری و مستلزم همکاری دستگاه های ذیربط است تا افرادی شناسایی شوند که شرایط لازم دریافت تسهیلات را داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به پنج برابر شدن اعتبارات صندوق کارآفرینی امید لرستان در بخش تسهیلات تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۱ باید از این فرصت در راستای کمک رسانی به جوانان جویای کار و ایجاد اشتغال واقعی برای آنان بهره برد.

بیرانوند با اشاره به نبودن محدودیت در جذب این تسهیلات برای شهرستان ها گفت: با توجه به ظرفیت های خوبی که در شهرستان سلسله وجود دارد باید در این راستا برای ایجاد اشتغال پایدار اقدام کرد.

مسلم مرادی فرماندار سلسله نیز با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل ادارات برای شناسایی متقاضیان دارای صلاحیت تسهیلات مشاغل خانگی و روستایی گفت: مشکل ما اعتبار نیست بلکه مدیریت درست اعتبارات و هدف گذاری صحیح برای آنها است.

منابع بند الف تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ وام های ارزان قیمت است که به صورت تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی قرار می گیرد.

 

b_300_0_16777215_00_images_aaaaaaaaaaaaadd.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید