فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: نقد خبرنگاران نسبت به مسئولان و مشکلات جامعه باید منصفانه و سازنده باشد تا باعث رفع مشکلات مردم شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، سرهنگ عبدالرحمان فرج الهی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و همچنین تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: کسوت خبرنگاری و نقش رسانه در تاریخ بشریت بسیار مهم بوده است که نمونه بارز آن اتفاقات کربلا و بعد از آن بود که حضرت زینب(س) به خوبی راوی و نگارنده آن شد و این همین امر رسانه باعث شد واقعه کربلا در تاریخ ثبت شود. 

وی افزود: امروزه تکلیف بسیار مهمی بر دوش خبرنگاران و رسانه‌ها است چون هر اتفاقی در جامعه می‌افتد این خبرنگار است که بعد از اتفاق به آن رنگ و لعاب می‌دهد و برای مردم بازگو می‌کند. 

فرمانده سپاه ناحیه الشتر بیان کرد: سنگرهای بسیار مهمی در انقلاب اسلامی برای خدمت وجود دارد و هر کسی به نوعی در حال خدمت است اما یکی از مهم‌ترین و عظیم‌ترین سنگرهای انقلاب‌ اسلامی سنگر رسانه است، چرا که یک تکلیف بسیار مهم دارند و انتظار این است که خبرنگاران به نحو مطلوب وظایف خود را انجام دهند. 

سرهنگ فرج‌الهی ضمن تشکر از زحمات قشر رسانه که بدون هیچ چشم داشتی در حال پوشش اخبار مختلف شهرستان در تمام شرایط هستند، عنوان کرد: نقدهایی که در فضای مجازی می‌شود باید منصفانه و سازنده باشد و باعث رفع مشکلات مردم شود و همانطور که مقام‌ معظم رهبری فرمودند نباید مردم را نسبت به آینده کشور نا امید کرد، رسانه این رسالت مهم را بر دوش دارد و انتظار این است پیوسته اخبار درست را به مردم ارائه دهد.

 

b_300_0_16777215_00_images_qqqqqqqqqqqqqqq.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید