فرماندار سلسله گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تبیین دفاع مقدس است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و با اشاره به طرح موضوع جهادتبیین توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بهترین زمان برای تبیین دفاع مقدس هفته دفاع مقدس است که همه مسئولان وظیفه دارند در راستای آن تلاش کنند. 
 
وی با تاکید بر اینکه اقدامات ادارات درخصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس نباید تنها به نصب یک بنر محدود شود، افزود: تمامی ادارات سطح شهرستان علاوه بر برنامه های درنظر گرفته شده برای این هفته، باید مشخصا برنامه هایی جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ادارات خود در نظر بگیرند. 
 
مرادی با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران بهترین راویان وقایع دفاع مقدس هستند، عنوان کرد:  اداراتی که دارای رزمنده و ایثارگر هستند علاوه بر تجلیل از آنها، باید برنامه هایی تدارک ببینند که این عزیزان خاطرات زمان دفاع مقدس را برای دیگر کارکنان روایت کنند. 
 
وی تصریح کرد: دفاع مقدس تنها مختص یک گروه خاص نیست بلکه به همه مردم تعلق دارد بنابراین همه ادارات شهرستان باید از تمامی ظرفیت های خود برای اجرای شایسته برنامه های هفته دفاع مقدس استفاده کنند.
 
b_300_0_16777215_00_images_aaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید