فرماندار سلسله گفت: هدف از ایجاد اغتشاشات، نشانه گرفتن اصل نظام است و بر همه ما واجب است که مردم را آگاه و اصل قضیه را تبیین کنیم. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با اشاره به وقایع رخ داده در چندروز اخیر در کشور به دنبال مرگ خانم مهسا امینی، اظهار داشت: در روزهای اخیر در حالی که هنوز علت فوت این خانم از سوی پزشکان اعلام نشده بود جریان ضدانقلاب بیرونی و داخلی بیانیه ای صادر کردند. 
 
وی ‌با اشاره به انجام کارهای بی شرمانه ای همچون به آتش کشیدن قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، کشیدن چادر از سر بانوی محجبه و به آتش کشیدن مسجد و امامزاده ای در شهر همدان، افزود: بر ما است که فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص جهادتبیین را آغاز کنیم اما متاسفانه فقط نظاره گر هستیم که این قضیه تا کجا می رود. 
 
مرادی با تاکید بر لزوم روشنگری در فضای مجازی، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که خون شهدا و انقلاب اسلامی پایمال شود و دفاع مقدس به انحراف کشیده شود. 
 
فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه دشمنان می خواهند که دستاوردهای ایران را به حاشیه ببرند، عنوان کرد: هدف از ایجاد این اغتشاشات اصل نظام است و بر همه ما واجب است که مردم را آگاه و اصل قضیه را تبیین کنیم. 
 
وی با اشاره به خانم شیلر که به نماد عفت و پاکدامنی کردستان تبدیل شده است، گفت: چرا وقتی این بانوی پاکدامن آنگونه از عفت خود محافظت کرد و مرگ را پذیرفت کسی بیانیه ای صادر نکرد و یا هنگامی که آن شخص معلوم الحال همسر خود را کشت هیچکس بیانیه صادر نکرد. 
 
وی با اشاره به مشخص شدن علت فوت خانم مهسا امینی از سوی پزشکان و جراحی مغز وی در ۸ سالگی به دلیل تومور مغزی، بیان کرد: اینها بهانه ای برای ایجاد فتنه هایی در کشور همچون فتنه ۸۸ است اما این انقلاب آسان به دست نیامده است که به آسانی به انحراف برود. 
 
مرادی با اشاره به در پیش بودن خرمشهرها و نبردهایی که در پیش است، افزود: همه ما باید نقش های خود را به نحو احسن اجرا کرده و در هر جایگاهی که هستیم و با هر ابزاری که در اختیار داریم از انقلاب اسلامی محافظت کنیم.
 
aaaaaaaaaaaaaaasaa.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید