جلسه هماهنگی برگزاری "جشنواره گردو" به ریاست فرماندار سلسله و با حضور معاون عمرانی، رئیس جهادکشاورزی سلسله و سایر اعضای عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، در این جلسه مسلم مرادی فرماندار سلسله با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره گردو ابعاد گسترده ای برای شهرستان بهمراه خواهد داشت، افزود: این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های شهرستان سلسله در بخش های گردشگری، صنایع دستی، شیلات، دامپروری و کشاورزی است. 
 
وی با تاکید بر اینکه برگزاری این جشنواره دستاوردهای مهمی برای شهرستان بهمراه خواهد داشت، عنوان کرد: برگزاری شایسته و مناسب چنین جشنواره هایی محصول یک کار تیمی و برنامه ریزی منسجم است و به تنهایی توسط یک دستگاه میسر نمی شود. 
 
وی گفت: باید تمام دستگاه های اجرایی شهرستان هماهنگی و تعامل لازم را برای برگزاری این جشنواره داشته باشند تا بتوانیم از این فرصت در راستای برندسازی محصولات تولیدی و مهم شهرستان از جمله گردو استفاده کنیم. 
 
در این جلسه هماهنگی های لازم بین ادارات شهرستان درخصوص برگزاری جشنواره گردو صورت گرفت و شرح وظایف هریک از ادارات نیز مشخص گردید.
گفتنی است جشنواره گردو روز سه شنبه ۱۲ مهرماه در منطقه گردشگری کهمان برگزار خواهد شد.
 
 

b_300_0_16777215_00_images_qqqqqqqqqqqqqqqqw.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید