فرماندار سلسله در جلسه ستاد مدیریت کرونا با تاکید بر لزوم اجباری شدن استفاده از ماسک در مدارس، گفت: باید تمام کارمندان ادارات نیز استفاده از ماسک را جدی بگیرند و ورود ارباب رجوع به ادارات بدون استفاده از ماسک ممنوع شود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا در سالن جلسات فرمانداری با قدردانی از زحمات کادر درمان شهرستان و با اشاره به رجوع روزانه ۷۰۰ نفر بیمار به بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان، افزود: از سطح وزراتی پیگیر نیازمندی ها و کمبودهای شهرستان در حوزه دارو و درمان هستیم.
 
مرادی با بیان اینکه انجام برخی کارها با تدبیر میسر است، عنوان کرد: باید تا رسیدن به وضعیت مطلوب و عبور از این پیک کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در آماده باش کامل باشند.
 
فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم پیگیری فعالیت های درسی دانش آموزان مدارس آلوده از طریق شبکه شاد برای جا نماندن دانش آموزان بیمار تا رسیدن به شرایط پایدار، گفت: باید استفاده از ماسک در تمام مدارس شهرستان اجباری شود.
 
وی با تاکید بر لزوم راه اندازی مجدد کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای شهرستان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تولید محتواهای آموزشی برای پیشگیری خانواده ها و همکاری صدا و سیما در اینخصوص، بیان کرد: داروخانه های سطح شهرستان و بیمارستان به دلیل افزایش مراجعات شهروندان باید تا پایدار شدن وضعیت نیروهای خود را افزایش دهند تا جوابگوی حجم بالای مراجعان باشند.
 
مرادی افزود: همچنین نیروهای تزریقات بیمارستان و پزشکان عمومی اورژانس باید تا کاهش حجم مراجعات در چند شیفت به مراجعان خدمت رسانی نمایند تا از این پیک عبور کرده و به وضعیت پایداری برسیم.
 
b_300_0_16777215_00_images_zzzzzzzzzzzzzqqqzzzzz.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید