جلسات شورای ترافیک و شورای مدیریت بحران شهرستان سلسله به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمرانی، معاون فنی راه و شهرسازی و روسای عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی روز سه شنبه در جلسات مشترک شورای ترافیک و مدیریت بحران شهرستان با اشاره به حیاتی بودن مسئله مدیریت مصرف گاز و سایر حامل های انرژی، اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن بارندگی و احتمال افزایش برودت هوا لازم است که ادارات و بخش خانگی شهرستان در مصرف گاز نهایت مدیریت را داشته باشند تا شاهد قطع گاز در فصل سرما نباشیم.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی از طریق رسانه ها توسط شرکت گاز به منظور افزایش آگاهی مردم نسبت به مدیریت مصرف گاز، عنوان کرد: سطح دمای آسایش در ادارات و منازل باید کنترل شود.

فرماندار سلسله با اشاره به گاز سوز بودن نیروگاه های برق و لزوم مدیرت برق معابر و اماکن عمومی توسط شرکت توزیع برق شهرستان، گفت: باید برای تعدیل مصرف برق امان عمومی و معابر مدلی تعریف شود که ضمن آنکه شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم بتوانیم صرفه جویی حداکثری را نیز در این بخش شاهد باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با اشاره به بارش های پیش رو و لزوم آمادگی راهداری، شهرداری ها و هلال احمر شهرستان برای مقابله با بحران های احتمالی، افزود: از هم اکنون باید تدابیری اندیشیده شود که کلیه کوچه ها و معابر و مدارس شهرستان با کیسه های شن و نمک تجهیز شود تا در صورت بارش برف از احتمال یخ زدگی معابر و ایجاد مشکلات در تردد برای شهروندان جلوگیری شود.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های فیبرنوری شهر الشتر ازشرکت مخابرات خواست تا در اسرع وقت نسبت به نصب کابال های فیبرنوری اقدامات لازم را صورت دهد.

مرادی با اشاره به برگزاری مانور مدیریت بحران جهت آزمایش سطح آمادگی ادارات گفت: برخی مصوبات شورای ترافیک در حوزه راهداری باید بجد پیگیری و اجرایی شوند.

b_300_0_16777215_00_images_zzzvvvccxxffzz.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید