معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: دشمنان در مقطع کنونی یک جنگ ترکیبی برعلیه کشور راه انداخته اند تا جمهوری اسلامی را از مسیر پیشرفت دور کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مجید منعمی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سلسله با اشاره به شرایط کنونی کشور، اظهار داشت: شرایط کشور به گونه ای است که همه دغدغه مندان اذعان دارند که به فرموده مقام معظم رهبری در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم.

وی با اشاره به ارشادات و تذکرات مقام معظم رهبری در این خصوص، افزود: مقام معظم رهبری تذکرات لازم  راهکارهای لازم را در قالب بیانیه گام دوم به مسئولین داده اند.

منعمی بیان کرد: رهبری پس از ۴۳ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی به این نکته اشاره ددارند که گام دوم انقلاب با همکاری مردم و با محوریت جوانان متعهد باید برداشته شود وایشان نیز این پرچم  را به دست گرفته و آن را به یک ادبیات عمومی تبدیل کرده اند که در میان مردم، مسئولان، نخبگان و جوانان جامعه به یک راهبرد تبدیل شده است.

وی با اشاره ب تاکید مقام معظم رهبری بر فراهم کردن زمینه برای حضور جوانان انقلابی در پست ها، عنوان کرد: امروز این گفتمان به خوبی در دولت سیزدهم دنبال شده است.

معاون سیاسی استاندار لرستان تصریح کرد: در استان لرستان استاندار این رویکرد مقام معظم رهبری را تا حد امکان جامه عمل پوشانده است و در انتصابات خود به جوانان انقلابی اعتماد می کند.

وی با اشاره به اینکه راهبرد مقام معظم رهبری برای استاندار لرستان به عنوان یک اقدام عملی سرلوحه قرار گرفته است، بیان کرد: انتخاب جوانانی انقلابی به عنوان فرمانداران سلسله و بروجرد موید این مطلب است.

منعمی با اشاره به رویکرد امید افزایی به عنوان یکی از مهمترین تکالیفی که مقام معظم رهبری برای دولت سیزدهم مطرح کرده اند، افزود: دشمنان در مقطع کنونی یک جنگ ترکیبی برعلیه کشور راه انداخته اند تا جمهوری اسلامی را از مسیر پیشرفت دور کنند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری راهبرد برون رفت از این مشکلات را عمل به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرده اند، افزود: دشمن به دنبال تسخیر اذهان مردم است و اغتشاشات اخیر نمونه بارز آن است.

معاون سیاسی استاندار لرستان با اشاره به تحریم های اقتصادی، دارویی و سیاسی دشمن، عنوان کرد: تمرکز دشمن بر اقشار دانش آموز و دانشجو نشان می دهد که مرحله جنگ نوینی فراهم شده که کشور از پیشرفت عقب بیافتد.

وی با بیان اینکه تکیه بر ظرفیت جوانان متعهد و انقلابی دولت سیزدهم باید منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم شود، بیان کرد: همه ارکان حاکمیت در استان و شهرستان باید در این زمینه تلاش کنند و خدمت رسانی بهتر به مردم سرلوحه قرار گیرد تا گره ها باز شود چرا که آینده روشن است.

b_300_0_16777215_00_images_xxxxxaaaqqwwxxzzxx.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید