امام جمعه الشتر با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلال در شناخت مردم هستند، گفت: دشمن به دنبال تبری خود از تخلفات و قانون شکنی ها و مقصر جلوه دادن حریف در افکار عمومی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، حجت الاسلام مراد امیدی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سلسله در سالن همایش الغدیر فرمانداری با اشاره به قضیه تاریخی پیراهن عثمان و استفاده از آن در جنگ جمل و صفین، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات اخیر خود به خوبی به این موضوع اشاره کرده اند چرا که در وقایع اخیر کشور قضیه همان قضیه و راه همان راه است.

وی با بیان اینکه در این قضیه تاریخی در شرایط کنونی کشور طرح عوض شده و جای جلاد و شهید تغییر کرده است، افزود: در شرایط کنونی نیز دشمنان به دنبال این ترفند هستند که دقانون شکنی ها و هنجارشکنی ها را به نام گروه مقابل دیکته کنند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به بهره های دشمن از این ترفند، عنوان کرد: دشمن به دنبال تبری خود از تخلفات و قانون شکنی ها و مقصر جلوه دادن حریف در افکار عمومی است.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه دشمن با استفاده از قضیه پیراهن عثمان به دنبال ایجاد اختلال در شناخت مردم است، بیان کرد: باید مراقبت کنیم چرا که این انقلاب با خون دلها به دست ما رسیده است.

وی عنوان کرد: کسانی که در نظام جمهوری اسلامی عهده دار مسئولیتی هستند باید به این مسئولیت ها وفادار باشند و به مردم خدمت کنند چرا که خدمت به مردم دین را نگه می دارد. 

b_300_0_16777215_00_images_zzzzzzzweuytugfd.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید