فرماندار جدید سلسله گفت: هدف همه ما خدمت به مردم در زیر سایه ولایت فقیه است و در این راه نهایت تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه شهرستان سلسله به کار خواهیم گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، میلاد شرفی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار سلسله با اشاره به اینکه نقاط قوتی که در شهرستان با همکاری فرماندار سابق و دستگاه های اجرایی شهرستان ایجاد شده است را با جدیت دنبال می کنیم، اظهار داشت: دولت سیزدهم برای مردم و در خدمت مردم است و برای خدمت به مردم پا به عرصه گذاشته است.

وی افزود: هدف همه ما خدمت به مردم در زیر سایه ولایت فقیه است و در این راه نهایت تلاش خود را پیشرفت و توسعه شهرستان سلسله به کار خواهیم گرفت.

شرفی با اشاره به هدایت، حمایت و نظارت به عنوان مسائلی که با یاری امام جمعه در شهرستان باید با جدیت دنبال شوند، بیان کرد: حمایت علما بی شک راهگشا بوده و مشکلات موجود در مسیر را برای مسئولین هموار می کند.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری تمامی مسائل و مشکلات شهرستان و برگزاری جلسات متعدد برای رفع آنها، عنوان کرد: مسیرهای خوبی را که فرماندار سابق ایجاد کرده اند را ادامه خواهیم داد و در این مسیر از مباحثی که باعث می شود از ادامه راه منحرف شویم دوری خواهیم کرد.

فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه مردم دنبال خدمت صادقانه و پرهیز از مسائل حاشیه ای هستند، تصریح کرد: مردم از دولت مردمی انتظار کار و خدمت دارند و در این مسیر تمام قد و تشکیلاتی در بین مردم خواهیم بود و با فکر و منطق در سرزمین استعدادها و ظرفیت ها و مردمان بصیر و بااخلاق با استفاده از ظرفیت علما، اندیشمندان و نخبگان به دنبال توسعه و پیشرفت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور و به تبع آن شهرستان سلسله، ظرفیت های بی نظیری وجود دارد که باید از آنها نهایت بهره را ببریم، عنوان کرد: باید از خداوند متعال به جهت نعمت های بی نظیری که به شهرستان سلسله عطا کرده شکرگزار باشیم چرا که سرزمینی با استعاداهای کشاورزی و سرشار از منابع آبی بی نظیر و با مردمانی انقلابی و بابصیرت است که مهمترین سرمایه هر سرزمین هستند.

شرفی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر انسانی که در خارج از شهرستان هستند، تصریح کرد: در شهرهای مختلف میهن انسانی تحصیلکرده های بااستعدادی وجود دارند که اهل شهرستان سلسله بوده و باید حتما سراغ آنها رفته و از ظرفیت های فوق العاده ای که دارند در راه اعتلای شهرستان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود برای مردمی سازی این دولت استفاده کنیم، بیان کرد: از کمک ها و همراهی همه اندیشمندان و عالمان در این مسیر استقبال می کنیم چرا که به مشورت و همراهی آنها نیاز داریم.

فرماندار سلسله با تاکید بر استفاده از کار تشکیلاتی برای پیشبرد اهداف، عنوان کرد: از حسن نیست استاندار لرستان به جهت اعتماد به جوانان در پست ها و مسئولیت های استان نهایت قدردانی را دارم و پیاده سازی موارد مطرح شده توسط استاندار می تواند سرآغاز بر پیشرفت با سرعت خیره کننده در شهرستان باشد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد وحدت و همدلی در بین دستگاه های اجرایی شهرستان، گفت: نیاز به گفتمانی بر پایه وحدت و سرلوحه انقلابی گری داریم و در خدمت رسانی به مردم درنگ نمی کنیم.

شرفی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در حال خدمت است و طبیعتا کمبودها و مشکلاتی دئر این مسیر وجود دارد که برطرف کردن آنها نیاز به همت و روحیه جهادی دارد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است که خدمات دولت بازگو شوند، افزود: نیاز است که دولتی را که پرچم انقلابی گری را برای تمام حرکتهایش به دست گرفته است را یاری کنید تا مردم طعم پیشرفت را بچشند.

فرماندار سلسله با قدردانی از خدمات صورت گرفته توسط فرماندار پیشین به عنوان یکی از مدیران انقلابی استان، گفت: نقاط قوتی که توسط وی در شهرستان سلسله ایجاد شده را با جدیت و با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان دنبال می کنیم و نقاطی را که نیاز است تکمیل شوند را نیز ادامه خواهیم داد.

وی گفت: باید کلیه مسائلی را که مد نظر رئیس جمهوری است در شهرستان پیاده کنیم و لازمه آن پای کار بودن تمامی دستگاه های شهرستان است. 

b_300_0_16777215_00_images_aaaaaaaaaqqwwttrrds.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید