فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: امت ایران اسلامی توطئه های دشمنان و استکبار را در بزنگاه های تاریخی انقلاب همیشه نقش بر آب کرده است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، سرهنگ عبدالرحمان فرج الهی در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلی امام سجاد(ع) ضمن گرامیداشت حماسه غرورآفرین نهم دی ماه به عنوان نماد بصیرت امت انقلابی، اظهار کرد: برگ برگ تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور روزهای تاریخ سازی است که امت اسلام توطئه های دشمنان و استکبار را نقش بر آب کرده است.
وی افزود: در مطالعه تاریخ بشریت، برای امت خداجو در طول اعصار، فتنه هایی برپا شده و در مقابل این فتنه ها، بصیرات افراد و نخبگان و عامه مردم باعث ایجاد حماسه شده است.
سرهنگ فرج الهی با بیان اینکه تکلیف مداری انسان ها همواره مورد آزمایش الهی قرار می گیرد، بیان کرد: بسیاری از چهره های سرشناس در تاریخ بشریت و تاریخ انقلاب اسلامی با زوایه گرفتن از ولایت به انحراف کشیده و در این آزمایش مردود شدند.
وی ادامه داد: زاویه گرفتن از ولایت نکته بسیار مهمی است چرا که بسیاری از اعمال ما با ولایت پذیری سنجیده می شود.
فرمانده سپاه ناحیه الشتر تصریح کرد: نگاه به سرنوشت این افراد و امت ها برای ما ایجاد عبرتی می شود که در بزنگاه ها منحرف نشویم.
وی با اشاره به اقدامات کشورهای آمریکا، اسراییل، عربستان و امارات از اوایل سال ۹۰ برای براندازی نظام،  افزود: این کشورها با فوت مهسا امینی فرصت را مغتنم شمرده و با همکاری ۳۲ کشور، برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اقداماتی صورت دادند.
سرهنگ فرج الهی تصریح کرد: برنامه این کشورها برای براندازی نظام، صورت دادن اغتشاشات عمومی، اعتصابات، تسخیر مرزهای شمال غرب و تسخیر شهرهای مرزی جنوب کشور و کلانشهرها و در نهایت تهاجم هدفمند نظامی توسط نیروهای فرامنطقه ای بود.
وی با اشاره به استفاده از سلبریتی ها برای اجرایی کردن این اهداف در کشور، افزود: جریان های قومی و منتسب به اصولگرایان عدالتخواهی و موسوی و کروبی نیز بیانیه دادند اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقلیم کردستان ۷۷ موشک به پایگاه منافقین زد.
سرهنگ فرج الهی بیان کرد: اولین کشوری که پشیمان شد و به سمت ایران بازگشت امارات و سپس قطر بود.
وی با اشاره به تامین امنیت جام جهانی توسط سپاه پاسداران، گفت: این نشان دهنده عظمت انقلاب اسلامی است.
سرهنگ فرج الهی با اشاره به کسانی که در این اغتشاشات سکوت اختیار کردند یا در فضای مجازی برعلیه نظام حرف های بی ربطی زدند، عنوان کرد: همه دنیا دیدند که این انقلاب بیمه شهدا و عاشورا و حضرت زهرا(س) است و تا ولایت هست مانا و پویا است و ما نیز باید تلاش کنیم از قطار مستدام و در حال حرکت انقلاب جا نمانیم.
 
b_300_0_16777215_00_images_zzzzzoiihgftrfazz.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید