فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش سلسله گفت: با توجه به اینکه نیازهای جامعه دائما در حال تغییر است، آموزش مسائل عقیدتی و محتوایی متناسب با نیازهای روز برای معلمان ضروری است. 
 
میلاد شرفی نیز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به بهتر شدن فضاهای آموزشی و افزایش آنها نسبت به گذشته، اظهار داشت: مشکلات فیزیکی فضاهای آموزشی با همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی قابل برطرف شدن هستند اما نگهداری این فضاها و رعایت اصول فرهنگی در انها می تواند فضاهای آموزشی شهرستان را دلپذیرتر کند. 
 
وی افزود: باید بگونه ای برنامه ریزی صورت گیرد که معلمان طی دوره های آموزشی مختلف درخصوص مسائل عقیدتی آموزش های لازم و متناسب با نیازهای روز جامعه را داشته باشند. 
 
شرفی با اشاره به مشاهده ترویج مسائل غیردینی در برخی مدارس، گفت: استفاده از ظرفیت روحانیت می تواند در این زمینه راهگشا باشد. 
 
فرماندار سلسله و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان درخصوص مسائل و مشکلات مطرح شده درخصوص برخی فضاهای آموزشی شهرستان، افزود: لازم است که این مشکلات با توجه به اهمیت تجهیز فضاهای آموزشی طی جلسه ای با ادارات مرتبط پیگیری و برطرف شوند. 
 
در این نشست رئیس آموزش و پرورش نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره و نقاط ضعف و قوت و وضعیت فضاهای آموزشی این اداره را به حاضران ارائه داد. 
 
امام جمعه الشتر: 
 
نگه داری از فضاهای آموزشی برای نسل های آینده کشور ضروری است 
 
امام جمعه الشتر گفت: نگه داری از فضاهای آموزشی سخت تر از ساخت یک فضای آموزشی است چرا که حفظ آنها برای نسل های آینده کشور ضروری است. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، حجت الاسلام امیدی امام جمعه الشتر روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با تاکید بر اینکه اگر هر انسانی در وهله اول از خود و اخلاق ها و رفتارهای خود مراقبت نماید بسیاری از مشکلات جامعه خود بخود رفع می شود. 
 
وی با اشاره به اینکه زیربنای همه آیات قرآن "علیکم، انفسکم" یا همان خودمراقبتی است، افزود: مدیران مدارس باید نهایت تلاش خود را بکار گیرند تا ضمن مدیریتی شایسته در هنگام تحویل و تحول، مدارسی سالم و مرتب و تمیز را به مدیران بعدی تحویل دهند چرا که نگه داری از فضاهای آموزشی سخت تر از ساخت یک فضای آموزشی بوده و حفظ آنها برای نسل های آینده کشور ضروری است. 
 
b_300_0_16777215_00_images_InShot__.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید