فرماندار سلسله با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی در ایام نوروز، گفت: باید با تعامل و همدلی، شرایطی شایسته برای مسافران شهرستان در ایام نوروز فراهم کنیم تا خاطره ای ماندگار از سلسله در ذهن آنان ثبت گردد. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، " میلاد شرفی" روز شنبه در اولین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها، آغاز سفرهای نوروزی از نیمه دوم اسفند خواهد بود، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان باید برای ارائه خدمات به مسافران از این تاریخ آمادگی لازم را داشته باشند. 
 
وی با تاکید بر اینکه نظافت و آراستگی سطح شهر و مناطق گردشگری شهرستان از اهمیت بسیاری برخوردار است و نباید نگاهمان در این بخش تنها معطوف به ستادهای اسکان باشد، افزود: این امر باید در مناطق گردشگری که گردشگران بیشتری دارند جدی تر دنبال شود و سرویس دهندگان خدمات در این مناطق باید علاوه بر آراستگی ظاهری، اخلاق شایسته ای نیز از خود نشان دهند چرا که نوع برخورد آنها نشان دهنده شان و جایگاه سایر مردم شهرستان است. 
 
فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان سلسله عنوان کرد: صنعت گردشگری یکی از صنعت هایی است که می تواند در بلندمدت منجر به ایجاد سرمایه، توسعه و اشتغال شود و بنابراین باید با حساسیت ویژه موارد مربوط به این بخش دنبال شود.
 
شرفی با تاکید بر پیش بینی تمهیدات لازم برای بازدید مردم از اماکن تاریخی و فضاهای تفریحی و گردشگری، عنوان کرد: لازم است که در ورودی های شهرستان فضاسازی جذابی صورت بگیرد و پخش بروشورهایی از اماکن گردشگری و نقشه راهنما برای هدایت و راهنمایی مسافران نیز در دستور کار قرار گیرد. 
 
شرفی با اشاره به تقارن ایام نوروز با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان تصریح کرد: رعایت فضاسازی فرهنگی شهرستان و حفظ حرمت روزه داران نیز باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این زمینه می تواند از ظرفیت موکب ها بهره جوید. 
 
وی با اشاره به لزوم تجهیز امکانات لازم جهت ستادهای اسکان شهرستان که عمدتا مدارس متعلق به آموزش و پرورش هستند، گفت: گرچه مسئله اسکان مسافران برعهده آموزش و پرورش است اما تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند که این دستگاه را در تجهیز شایسته ستادهای اسکان به هر نحو ممکن یاری دهند. 
 
فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان سلسله با اشاره به اینکه نوروز علاوه بر گردشگران و مسافران متعلق به مردم شهرستان هم هست، افزود: در این ایام شهروندان شهرستان نیز قطعا میزبان مهمانانی از سایر جاها خواهند بود که در این زمینه نیز لازم است با همکاری تمام دستگاه های اجرایی فضاسازی مناسبی در شهرستان برای میزبانی شایسته و در خور شان مردم صورت گیرد. 
 
پاکسازی مسیرهای مناطق گردشگری از زباله، ساماندهی قلعه تاریخی مظفری برای بازدید گردشگران و برپایی نمایشگاه صنایع دستی، تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم، تهیه نقشه راهنمای شهر، آماده سازی تعدادی از مدارس شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی، اصلاح نقاط حادثه خیز و تعمیر چراغ های روشنایی معابر و خط کشی خیابان ها و معابر از دیگر مصوبات ستاد سفرهای نوروزی شهرستان سلسله بود.
 
b_300_0_16777215_00_images_zzzzziioolkjuhhg.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید