جلسه شورای اداری شهر فیروزآباد به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمرانی، بخشدار فیروزآباد، مدیران برخی دستگاه های اجرایی شهرستان و اعضای شورای اداری این شهر در سالن جلسات بخشداری فیروزآباد برگزار گردید. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، در این جلسه که با حضور و ریاست "میلاد شرفی" فرماندار و به منظور بررسی مشکلات و شناخت نقاط قوت و میزان پیشرفت طرح های عمرانی این شهر برگزار شد، هریک از روسای نمایندگی های ادارات این شهر به بیان کمبودها و مشکلات حوزه خود پرداختند و مدیران دستگاه های اجرایی مربوط به هر حوزه نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت های خود در بخش فیروزآباد درخصوص موارد مطروحه پاسخ های لازم را ارائه دادند و فرماندار نیز دستورات لازم در هر مورد را صادر نمود. 
 
محمدشریف خنجری بخشدار فیروزآباد نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این بخش، با بیان اینکه بخش فیروزآباد با جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر جمعیت متشکل از ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار بوده که در دو دهستان فیروزآباد و قلایی سکونت دارند، افزود: فیروزآباد دارای ۹ هزار ۷۰۰ هکتار اراضی کشاورزی است که ۳ هزار ۳۰۰ هکتار از آنها آبی و ۶ هزار و ۴۰۰ هکتار از آنها نیز دیم است.
 
وی عنوان کرد: با اجرای فاز سوم ایستگاه پمپاژ فیض آباد بخش قابل توجهی از اراضی دیم این بخش زیر کشت آبی رفته و آرزوی دیرینه بسیاری از کشاورزان منطقه محقق خواهد شد.
 
خنجری با اشاره به اینکه در بخش فیروزآباد ۲۰ مدرسه دارای کد تخریب هستند، بیان کرد: مدارس کانکسی که در این بخش وجود داشته به همت خیرین و تامین اعتبار لازم در حال ساخت و جمع آوری هستند.
 
خنجری با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و بیان کمبودها و چالش های موجود در این بخش از فرماندار سلسله خواست تا در رفع مشکلات مربوطه توان دستگاه های اجرایی شهرستانی و در صورت لزوم استانی را بکار گیرد.
 
در انتهای جلسه که با جمع بندی موارد مطروحه صورت گرفت، "میلاد شرفی" فرماندار ضمن تبریک حلول ماه رجب، با بیان اینکه در ابتدای امر لازم است که تمامی نیازهای شهر و بخش احصاء و اولویت بندی شوند تا در سطوح استانی و در صورت نیاز در سطح ملی پیگیری شوند، افزود: گرچه عمق محرومیت ها در این بخش مشهودتر است اما اقدامات عمرانی خوبی نیز صورت گرفته که لازم است اطلاع رسانی های لازم درخصوص آنها صورت گیرد.
 
شرفی با تاکید بر لزوم ارائه و اطلاع رسانی گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی طی یکسال اخیر و بازگویی آنها به مردم در دهه مبارک فجر بیان کرد: کارها و اقدامات خوب صورت گرفته باید در فضای عمومی بازتاب داشته باشند و عموم مردم نیز از این اقدامات صورت گرفته باخبر شوند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با تاکید بر لزوم بازدید مستمر از پروژه های عمرانی در دست اجرا در این بخش، بازدیدهای میدانی یک روز در هفته خود را به مجموعه طرح های در حال اجرا در این بخش به منظور نظارت بیشتر اختصاص داد.
 
b_300_0_16777215_00_images_zzzzttyriuhg.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید