استاندار لرستان گفت: مردم وقتی در آیین افتتاح این طرح ها حضور پیدا می کنند می توانند فارغ از مکاتبات اداری مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند که این هم فرصت خوبی برای دیدار با مردم است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، فرهاد زیویار در حاشیه بهره برداری از مرکز پرورش فکری شماره ۲ کودکان و نوجوانان سلسله اظهار کرد: مجموع واحدهای تولیدی قابل افتتاح در شهرستان سلسله بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای سرمایه گذاری آنها هزینه شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از یک کارگاه میوه خشک کنی و یک کارگاه پرورش قاچ دکمه ای، افزود: برای بهره برداری از این واحد میوه خشک کنی ۶ میلیارد تومان هزینه شده که مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن تسهیلات بوده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومانی برای واحد پرورش قارچ دکمه ای، ادامه داد: برای این واحد نیز حدود سه میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

زیویار میزان اشتغال مستقیم این ۲ طرح را حدود ۲۳ نفر مستقیم اعلام و بیان کرد: مردم وقتی در آیین افتتاح این طرح ها حضور پیدا می کنند می توانند فارغ از مکاتبات اداری مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند که این هم فرصت خوبی برای دیدار با مردم است.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از کانون پرورش فکری شماره ۲ شهرستان سلسله آن را ظرفیتی اساسی دانست که می تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ شهرستان داشته باشد.

به گفته استاندار لرستان کانون های پرورش فکری نقش بزرگی در اعتلای فرهنگ دارند که بخش بزرگی از آن کودکان هستند و سرمایه گذاری بر روی کودکان می تواند برکات فرهنگی خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

وی افزود: ساخت این کانون سال ۹۳ آغاز شد و مبلغ سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده که به دلیل مشکلات تجهیز متوقف مانده بود که با پیگیری های به عمل آمده با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز این مرکز ، آماده بهره برداری شد.

استاندار لرستان به منظور بهره برداری از سه طرح عمرانی و اقتصادی به همراه میدران ستادی خود در سلسله حضور پیدا کرد.

b_300_0_16777215_00_images_xxassazsaas.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید