فرماندار سلسله بر برگزاری نشست های پرسش و پاسخ با جوانان و واگذاری مسئولیت اجرای برنامه های فرهنگی و علمی هفته جوان به جوانان شهرستان در هفته جوان تاکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سلسله در روز چهارشنبه دهم اسفندماه به ریاست فرماندار سلسله و با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سایر مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری سلسله تشکیل شد.
 
میلاد شرفی فرماندار سلسله در خصوص برنامه های هفته جوان، گفت: تشکیل جلسات پرسش و پاسخ با جوانان و واگذاری مسئولیت اجرای برنامه های فرهنگی و علمی هفته جوان به جوانان شهرستان باید در برنامه های هفته جوان گنجانده شود.
 
وی بر گفت و شنود مستقیم با جوانان برای شنیدن دغدغه ها و مشکلات جوانان، فعال سازی ظرفیت های مردمی در حوزه جوانان و بومی سازی برنامه ها و مصوبات هفته جوان و الگوسازی جوانان شایسته و نخبه برای سایر جوانان در برنامه های هفته جوان شهرستان تاکید کرد.
 
 شرفی از مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان خواست که در هفته جوان از کارمندان جوان و شایسته دستگاه خود که معیارهای جوان شایسته را داشته باشند برنامه های تقدیر و تجلیل را داشته باشند. 
b_300_0_16777215_00_images_whihjygfwsd.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید