فرماندار شهرستان سلسله گفت: مشکلات صنفی دانشجویان این شهرستان در اولویت قرار دارد و به جد پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، میلاد شرفی در نشست هم اندیشی "جهاد تبیین" با حضور دانشجویان چهار دانشگاه شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان، اظهار کرد: برخی مشکلات صنفی دانشجویان که در توان شهرستان است در اولویت قرار دارد.

وی به تفاوت های حکومت های غرب با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" که نه به حکومت های مارکسیسم و لیبرالیسم بود روی کار آمد و حکومتی دینی برپا کرد.

فرماندار سلسله ادامه داد: پس از گذشت چهار دهه، پیشرفت انقلاب اسلامی ایران سوای مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه رشد حیرت انگیزی در تمامی عرصه ها داشته است.

وی با بیان اینکه ایران بیست و ششمین قدرت اقتصادی دنیا در سال ۵۷ بود، افزود: اینک در جایگاه هجدهمین قدرت اقتصادی جهان ایستاده ایم.

شرفی با اشاره به تحریم های جمهوری اسلامی ایران از ابتدای دهه ۶۰ تاکنون عنوان کرد: استقلال، قدرت نظامی و قدرت اجتماعی بی نظیر جمهوری اسلامی با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری این ملت را با کل ملت‌های تاریخ مقایسه می کند چرا که وجود چنین ملتی با این سطح از هوشیاری، ذکاوت و بینش سیاسی عمیق و نقش آفرینی آن در دنیا از صدر اسلام تاکنون بی نظیر است.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه آمریکایی ها بعد از جنگ جهانی دوم تا به امروز قریب یکصد حکومت را براندازی کرده اند، تصریح کرد: دشمنان به دلیل بصیرت بالا و صبر مردم تاکنون نتوانسته اند خللی در کار جمهوری اسلامی ایجاد کنند چرا که مردم ما آگاه و هوشیار هستند.

وی با اشاره به جریانات اخیر و با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که همبستگی ملت ایران را از بین ببرد، خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال از بین بردن بیداری و عزت ملت ها و انحصار علم، فناوری و اقتصاد آن ها است.

شرفی جنگ های حاکم بر منطقه خاورمیانه را محصول آمریکا دانست و گفت: تمامی این جنگ‌ها برای جلوگیری از پیشرفت کشورهای مسلمان منطقه است و دلیل مخالفت آنها به دستیابی به فناوری هسته ای نیز در همین راستا است.

فرماندار سلسله در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه ایران امروز به مرحله بازدارندگی رسیده است، افزود: افتخار می کنیم به قدرتی که توسط جوانان جبهه و جنگ ایجاد شده است و باید بفهمیم که جایگاهمان کجاست و چه وظایفی برعهده داریم.

وی با تاکید بر اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" از دل دانشگاه های ما بیرون آمده است، عنوان کرد: اکنون نیز دانشجویان ما باید همین شعار را عملیاتی کنند چرا که این شعار مرگ بر استعمار تمام چیزهایی است که می خواهد خودکفایی را از ما بگیرد.

در پایان این نشست برخی دانشجویان مهمترین دغدغه های خود پیرامون مسائل و مشکلات دانشگاه ها را بیان کردند.

 

b_300_0_16777215_00_images_zcxzczxdczcz.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید