فرماندار سلسله گفت: بدهی شهرداری الشتر ( مرکز شهرستان) در بهمن ۱۴۰۰ معادل ۲۴ میلیارد تومان بود که اکنون تسویه شده است.

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، "میلاد شرفی" در آیین تجلیل از شورای اسلامی شهر سلسله به عنوان شورای شهر برتر لرستان، اظهار کرد: بخشی از این بدهکاری مربوط به ۱۴ ماه حقوق معوقه کارکنان و کارگران و بدهی بیمه آنها به تامین اجتماعی بود که با درایت شهردار و اعضای شورا تسویه و به روز شد.

وی افزود: در حال حاضر تحول در امور شهری با روی کار آمدن مسوولان منتخب مردم در شورای شهرستان و انتخاب شهردار کارآمد، شتاب چشمگیری یافته و حرکت رو به جلو در طرح های عمرانی شهر الشتر کاملا محسوس است.

وی با اشاره به نقش مدیریت توانمند و تغییرهای هوشمندانه در این پیشرفت ها عنوان کرد: در مناطقی که شهرداری توان اداره امور خود را ندارد مشکلات فرمانداری ها هم بیشتر می شود اما حرکت رو به جلوی شهرداری الشتر و تحقق ۱۳۰‌ درصدی بودجه این نهاد، اقدامی ارزشمند است.

فرماندار سلسله افزود: شورای اسلامی شهر الشتر علاوه بر انتخاب شهرداری کارآمد، نسبت به اغناسازی افکار عمومی اقدام کرده که دلیل آن همدلی و همبستگی اعضا بوده است.

️شرفی تصریح کرد: کار علمی در حوزه شهری شهرستان صورت می گیرد که این باید الگویی برای شهرداری های کل استان باشد چراکه برای پیشرفت و توسعه شهر به همدلی و همراهی شهردار و شورای اسلامی شهر نیاز است.

و️ی ادامه داد: اکنون طرح های مهمی همچون دفع آب های سطحی و رفع گره های ترافیکی در شهر الشتر شروع شده و برخی از آنها درصد پیشرفت قابل ملاحظه ای دارند که با استمرار این فعالیت ها، اتفاقات خوبی در شهر الشتر تحقق خواهد یافت.

b_300_0_16777215_00_images_wwserdfyg.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید