دهمین سه شنبه مسجدی این بار در جمع صمیمی اهالی روستای امیرآباد ندر برگزار شد تا مردم این روستا و روستاهای ندر همجوار بتوانند مهمترین مسائل و مشکلات خود را به صورت رو در رو با مسئولان خود در میان بگذارند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، دهمین سه شنبه مسجدی این بار در جمع صمیمی اهالی روستای امیرآباد ندر برگزار شد تا مردم این روستا و روستاهای ندر همجوار بتوانند مهمترین مسائل و مشکلات خود را به صورت رو در رو با مسئولان خود در میان بگذارند.
 
یکی از برنامه هایی که "میلاد شرفی" فرماندار جوان و جهادی سلسله از ابتدای مدیریت خود بکار بسته، حضور در جمع مردم محلات و روستاهای مختلف شهرستان است تا ثابت نماید که بسیاری از مسائل و مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نخواهد شد.
 
از دیرباز تاکنون مساجد محور همدلی و کانون اتحاد و همدلی مردم بوده اند و "میلاد شرفی" فرماندار سلسله نیز با محور قرار دادن دیدارهای مردمی خود در مساجد تلاش داشته تا ضمن ایجاد شرایطی سهل و آسان برای مطرح کردن مسائل و مشکلات مردم، مساجد را همچون گذشته به کانونی برای وحدت و همدلی مردم تبدیل کند. به جرات می توان گفت برگزاری ایده "سه شنبه های مسجدی" ایده ای جوان و بسیار کارساز است که می تواند به الگویی برای سایر مسئولان تبدیل گردد.
b_300_0_16777215_00_images_yygftrfrf.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید