"میلاد شرفی" فرماندار سلسله و اعضای شورای اداری وی در سیزدهمین "سه شنبه های مسجدی" در جمع مردم صمیمی و مهمان نواز پیرکه حضور یافتند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، یکی از طرح های به جرات موفق و البته کم نظیری که "میلاد شرفی" با پذیرفتن تصدی مدیریت فرمانداری سلسله با جدیت آن را دنبال کرده و علیرغم برخی انتقادات موجود از سوی عده ای، نه تنها این مهم را کنار نگذاشت بلکه با جدیت و تلاش بیشتر سعی در رفع نواقص موجود آن کرد، طرح "سه شنبه های مسجدی" بود که شاید یکی از کم نظیرترین طرح های ارائه شده در سال های اخیر از سوی فرمانداران جهت تسهیل در رفع مشکلات مردم بوده است.
 
امروزه با برگزاری جلسات متعدد و البته ضروری و بازدیدهای دوره ای فرمانداران از طرح های در حال اجرا، شاید فرصت حضور رو در رو و دیدار چهره به چهره با مردم در راستای شنیدن مسائل و مشکلات آنان به عنوان ولینعمت مسوولان، آنگونه که شاید و باید، فراهم نگردد و ملاقات های مردمی به روزهای دوشنبه هرهفته منحصر شده باشد اما فرماندار سلسله با شکستن این حصار و حضور هفتگی در میان اهالی روستاها، ثابت کرده است که خدمت به مردم تنها با پشت میزنشینی میسر نخواهد شد و لازمه رفع مشکلات موجود در هر منطقه، لمس آن مشکلات از نزدیک است.
 
هرچند هرکاری در شروع قطعا با نواقص و کاستی هایی همراه خواهد بود، اما قطعا این دیدارهای مردمی و بیان مشکلات از لسان خود مردم، می تواند نقش بسیاری در رفع این مشکلات داشته باشد.
 
این هفته نیز اهالی پیرکه میزبان فرماندار و اعضای شورای اداری وی بودند تا ضمن مطرح کردن مشکلات خود با دولتیان، دستورات و پیگیری های لازم درخصوص رفع آنها از سوی فرماندار جهادی و مجموعه وی صورت گیرد.
روابط عمومی فرمانداری سلسله
b_300_0_16777215_00_images_bhgfvcx.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید