سرپرست فرمانداری سلسله: برخی روستاهای سلسله از خدمات بنیاد مسکن بی‌بهره هستند

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: برخی از روستاهای منطقه "قلایی" در این شهرستان به دلیل قرارگرفتن در مخزن سد معشوره، هیچگونه تسهیلات و خدماتی در حوزه بنیاد مسکن دریافت نکرده‌اند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، افشین ترکارانی در آیین معارفه سرپرست بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی سلسله اظهار داشت: این روستاها به دلیل قرار گرفتن در مخزن سد معشوره دارای طرح هادی نیستند و نتوانسته اند هیچگونه تسهیلات نوسازی مسکن را دریافت کنند و نیازمند نگاه ویژه هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان سلسله در سیلاب اخیر دچار خسارت های جدی در بخش های مختلف شد، افزود: هنوز بسیاری از شهروندان شهرستان تقاضای بازسازی و تعمیر منازل مسکونی خود را به دلیل خسارت در سیلاب را دارند که لازم است مورد توجه قرار گیرد. 

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی لرستان نیز با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی، یکی از فرصت های مناسبی است که دولت برای خانه دار شدن شهروندان در نظر گرفته است، افزود: اگر در شهرستان سلسله مشکل زمین مورد نیاز این طرح برطرف شود، با تسهیلات و شرایط مناسبی که برای متقاضیان در نظر گرفته شده است، می توانیم به خانه دار شدن بسیاری از شهروندان امیدوار شویم و این امر نیازمند عزم جدی مجموعه شهرستان است. 

در این آیین "امین امیری" به عنوان سرپرست اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی سلسله منصوب شد.

 امیری از نیروهای بومی بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان است و سابقه ریاست بر این اداره را در سالهای پیش در کارنامه خود دارد.

پیش از این مجید نادی رئیس اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی سلسله بود که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_157640435.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید