سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله:

مردم تعیین کننده زمان قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا هستند

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان افزایش یافته و تا وقتی که به این باور نرسیم که مردم تعیین کننده زمان قطع انتقال زنجیره این بیماری هستند، همچنان شاهد افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها خواهیم بود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای حمزه حسنی در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به وضعیت فوق قرمز شهرستان درخصوص کرونا، اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از آن افزایش یافته و اگر پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود به سمت بحران پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به خستگی بیش از حد کادر درمان و کوشش هشت ماهه آنها در ارائه خدمت به مبتلایان، عنوان کرد: انتظار داریم مردم همراهی و همدلی بیشتری از خود نشان دهند و کمک حال پرسنل خسته شبکه بهداشت و کادر درمان باشند.

حسنی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد تخت های بیمارستان شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر ۲ نفر از بیماران بستری زیر ونتیلاتور هستند که یکی از آنان جوانان ۳۲ ساله ای است که نشان می دهد این بیماری پیر و جوان نمی شناسد.

وی با بیان اینکه در تمام رده های سنی شاهد درگیری این بیماری هستیم، ادامه داد: بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارد و اگر مردم می خواهند که این بیماری کنترل شود باید تمام توصیه های بهداشتی را مو به مو رعایت کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان با اشاره به حضور مردم در تجمعات گفت: متاسفانه بارها به مردم هشدار داده ایم که در تجمعاتی همچون مراسم های عروسی و ختم شرکت نکنند اما باز هم مشاهده می شود که همچنان اصرار بر برگزاری این مراسمات و شرکت در آنها هست.

وی افزود: با توجه به وضعیت موجود انتظار هست مردم تا به کنترل پایداری در مود بیماری می رسیم، همکاری و احساس مسئولیت بیشتری از خود نشان دهند. 

 

 

 

b_300_0_16777215_00_images_trgvc.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید