ورودی آرامستان‌های سلسله مسدود می‌شود

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: با توجه به وضعیت قرمز و پیک سوم شیوع کرونا، مسیرهای ورود به آرامستان‌های این شهرستان مسدود می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای افشین ترکارانی در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا اظهار داشت: همچنین در آرامستان هایی که ورودی مشخص و امکان انسداد وجود ندارد باید تدابیری اندیشیده شود تا حضور مردم به حداقل برسد و خاکسپاری تنها با حضور خانواده عزادار برگزار شود.

وی ادامه داد: بیشترین تجمع و ازدحام مردم مربوط به مراسم ختم است که این نشان می دهد برخی شهروندان همچنان سرایت پذیری بیماری در تجمعات گسترده را جدی نگرفته اند.

سرپرست فرمانداری سلسله تصریح کرد: هیچ یک از کانال‌های خبری شهرستان نباید پست هایی مبنی بر اعلام فوت شهروندان را در فضای مجازی درج کنند چراکه این کار نوعی دعوت به حضور در خاکسپاری است و با مدیر کانال مربوطه برخورد خواهد شد. 

ترکارانی با اشاره به ممنوع بودن برگزاری هرگونه مراسم عزاداری و شادی تا عبور از موج سوم کرونا عنوان کرد: چنانچه با وجود تذکرهای مکرر، مراسمی در این شرایط برگزار شود، برگزارکنندگان از جمله بانیان و مسوولان تدارک پذیرایی نیز مجرم خواهند بود.

وی تاکید کرد: دهیاران باید از حوزه های خود به شدت مراقبت کنند و برگزاری هرگونه مراسم شادی و عزاداری را اطلاع دهند تا با انجام اقدامات لازم از شیوع کرونا پیشگیری شود.

سرپرست فرمانداری سلسله با تاکید بر حضور جدی ستاد تنظیم بازار در سطح  شهر افزود:‌  فعالیت قلیان سراها در شرایط عادی هم غیرقانونی است که باید در وضعیت شیوع کرونا برخورد جدی تری با آنها صورت گیرد چراکه خطر انتشار کرونا در این مکان ها بالا است و افراد بسیاری از قلیان سراها به ویروس آلوده می شوند.

ترکارانی ادامه داد: همچنین تمامی رستوران ها و فست فودهای سطح شهر بایدتا اطلاع ثانوی به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند.

لرستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_frvds.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید