با افزایش خودسرانه قیمت ها در سلسله برخورد می شود

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: با افزایش خودسرانه قیمت کالاها در شهرستان برخورد جدی می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای افشین ترکارانی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی، اظهار داشت: این افزایش قیمت تنها مختص سلسله نبوده و موضوعی کشوری است اما باید با تمام قوا و رصد مستمر بازار از هرگونه افزایش قیمت خودسرانه کالاها جلوگیری کنیم.

وی افزود: مردم باید احساس کنند که مدیران و مجموعه اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان در کنار آنها هستند و در بازار برای کنترل قیمت‌ها حضوری فعال دارند.

ترکارانی با تاکید بر اینکه این احساس باید در شهروندان ایجاد شود که تنها نیستند، عنوان کرد: همه مدیران و اعضای این ستاد وظیفه دارند که علاوه بر برنامه‌ریزی برای کنترل قیمت‌ها در راستای تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی مورد نیاز مردم با جدیت تلاش و پیگیری ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر تشکیل گشت مشترک توسط اعضای ستاد تنظیم بازار و رصد مستمر و منظم تمامی واحدهای صنفی مختلف شهرستان، گفت: در شرایط فعلی که برخی اصناف مجبور به تعطیلی شده اند و به واسطه بیماری برخی خانواده ها متحمل هزینه های اضافی شده اند، اجازه افزایش قیمت خودسرانه کالا و خدمات به افراد داده نمی‌شود.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_viywy.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید