جمعیت هلال احمر در مقابله با کرونا بسیار موثر بوده است

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: سازمان جمعیت هلال احمر در مقابله با کرونا نقش بسیار مهم و موثری داشته است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای افشین ترکارانی در آیین معارفه مسئول جمعیت هلال احمر سلسله در دفتر فرماندار، با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان، اظهار داشت: سازمان جمعیت هلال احمر یکی از مهمترین سازمان هایی است که در مواقع بحرانی در تمامی زمینه ها پای کار است و نقش مهمی ایفا می کند.

وی با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت در سلسله، افزود:  در این طرح که در روزهای اخیر و با حضور مسئول فقید پیشین جمعیت شهرستان برگزار شد، اعضای جمعیت دوشادوش مسئولان نقش بسیار مهمی ایفا کردند و با توزیع ماسک و الکل بین افراد فاقد ماسک و تذکرهای لازم درخصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مردم و اصناف مختلف بازار بسیار موثر ودند.

ترکارانی با اشاره به موقعیت جغرافیایی سلسله، گفت: این شهرستان با داشتن انبارهای امدادی مناسب و اعضای توانمند می تواند در هنگام وقوع شرایط بحرانی به عنوان معین شهرهای همجوار  نقش مهمی ایفا نماید.

در این آیین آقای امیرحسین یوسفوند به عنوان مسئول جدید جمعیت هلال احمر سلسله معرفی شد. پیش از این مرحوم حسین زینی وند این مسئولیت را برعهده داشت که به علت ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

 

b_300_0_16777215_00_images_revbj.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید